Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia - 2 mars 2013 20:52

Igår följde jag med Hannah hem, och eftersom det var så fint väder gick vi ut och fotade 
 

Man måste ju ta lite hoppbilder med världens sötaste  

     

Ser ut som hon har kul, men vad vet jag?..

 

Geggig vattenbild..

  

 

Gick förbi en tjej med såå fina ögon!

    

  

 

Glad Daisy  




Hannah är min... Bästis, bestfriend, väldigt bra vän, soulmate XD, ja, välj den som låter bäst..    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag heter Felicia och är 14 år, och bor i Skåne.
Jag har en Nikon D3100 och älskar att fota.
Här kommer jag att lägga ut alla mina bilder jag tagit, och blir alltid glad över nya följare eller kommentarer!

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards