Alla inlägg under juli 2013

Av Felicia - 25 juli 2013 19:42

Den 20 Juli var jag och min syster i Stapelbäddsparken i Malmö och tog lite bilder. För dem som inte vet är det en skatepark med en massa ramper och annat "skit" Det var en jävla massa människor som skejtade och...  bmx:ade (?) haha! Oavsett var två killar snälla och lät mig fota när de åkte, så det blev några bilder! Runt 300..
Jag har varit sjuk så har inte haft ork att redigera några bilder, men jag kom ju på att jag åker imorgon och är inte hemma på tre veckor, och det kändes lite dumt mot killarna jag fotade som ville se, så nu tänkte jag lägga upp några:)
Första gången jag fotar "sådant här", så vi får väl se hur det blev..
   

Försök till en motljusbild... Så svårt
                   

Min favorit!

             
Klicka på de små bilderna så kommer de upp större, byt sedan bild med pilarna på tangentbordet.. Säg gärna vad ni tyckte om dem!

Av Felicia - 18 juli 2013 22:14

Halloo:)

I Torsdags (11 Juli) tog jag och min syster tåget in till Helsingborg! Väl framme letade vi reda på första bästa buss och åkte iväg för att hitta någon fin plats att hoppa av på. Stranden ligger ju precis vid Knutpunkten (Centralen), så vi åkte längs med havet en bit och gick sedan tillbaka till centralen. Vi besökte också borgen som jag inte vet vad den kallas.. Sååå fint!                    

Här är några av bilderna jag tog, det kanske kommer fler sen

Ursäkta bildkvalitén..:/


Av Felicia - 11 juli 2013 22:51

Hellu alla!

För ja, en vecka sedan, gick jag ut i trädgården med Tyson och försökte få lite bilder. Slutade med 233 st i minneskortet.. Problemet med tyson är att han är som en magnet med mig.. Rör jag mig, rör han sig, går jag, går han. Men tillslut fick han hoppa upp på ett bord och ligga där medan jag tog lite bilder!


Min syster skulle hjälpa mig med att "spara för web" efter att jag redigerat mina bilder så att de inte skulle bli så nedtonade i färgerna som de är nu, men då gick det inte ens att ladda upp dem.. Så sålänge får de vara såhär


Har varit i Helsingborg hela dagen med min syster och fotat! Kommer bilder:)
                     

Av Felicia - 2 juli 2013 19:51

Här är lite småplock jag hittat i min "Bilder mapp".

         

Presentation


Hejsan!
Jag heter Felicia och är 14 år, och bor i Skåne.
Jag har en Nikon D3100 och älskar att fota.
Här kommer jag att lägga ut alla mina bilder jag tagit, och blir alltid glad över nya följare eller kommentarer!

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards