Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

Jensen´s Böfhus och fotografering!

Av Felicia - 11 juni 2013 18:49

Hejsan!

 


Igår var jag, mamma och Nicki på Jensen´s Böfhus och firade våra födelsedagar! Jag fyllde år i Februari och Nicki i Lördags, men det har inte gått att gå innan, så det blev igår! I och för sig fyller mamma också år i Februari men det har jag inte tänkt på.. Maten var skitgod, och sällskapet väldigt trevligt, speciellt eftersom jag fick fota dem lite, både före och efter middagen  Lekte också med ljuset och färger i iPhoto, så det är lite blandat..

Och som vanligt blir kvalitén or whatever inte lika bra här, men finns inte så mycket att göra..

                             
Min favorit på mamma! Blev väldigt nöjd med ljuset och allt annat  
     
Kycklingen jag beställde..
  
Glassbaren. Ta så mycket mjukglass du vill och välj bland en massa toppings och såser! Gott  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 1 oktober 2013 21:49

Har skaffat en ny fotoblogg på Wordpress! Har inga kommentarer om det än men vi får väl se vad jag tycker.. :)   NI HITTAR DEN NYA SIDAN HÄR NI HITTAR DEN NYA SIDAN HÄR NI HITTAR DEN NYA SIDAN HÄR ...

Av Felicia - 13 september 2013 17:35

Här är resten av bilderna från första "gruppen" haha! Jag har ett USB till fullt med bilder, men min dator är full så jag kan inte redigera alla samtidigt, så det kommer fler sen..   Eldshow Hade inte med mig stativet så jag fick stå med armbågarn...

Av Felicia - 11 september 2013 15:01

Det finns en stor, jättefin damm inte så långt ifrån pappa som oftast är helt uttorkad, allt vatten brukar vara borta. Men inte denna gången  Sist jag fotade här använde jag min lilla knapp-Sony Ericsson på ja.. 4 megapixels?  Tror jag har kvar bilde...

Av Felicia - 11 september 2013 14:59

Det blev så många bilder från Cypern så jag får dela upp alla istället.. Här är de första på soluppgången, tagna runt halv sex, sex på morgonen! Utan stativ.                     ...

Av Felicia - 8 september 2013 11:41

Jag och några andra fotografer, 15 st kanske, var i Malmö igår på kvälls/nattfotografering, med andra ord fototräff. Har lyckats göra någonting med resten av bilderna så de kan jag inte lägga upp just här. Menmen Här är iaf. några bilder..      ...

Presentation


Hejsan!
Jag heter Felicia och är 14 år, och bor i Skåne.
Jag har en Nikon D3100 och älskar att fota.
Här kommer jag att lägga ut alla mina bilder jag tagit, och blir alltid glad över nya följare eller kommentarer!

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards