Alla inlägg under april 2013

Av Felicia - 23 april 2013 14:25

Jag och Nicki var på väg till City Gross när hon FRIVILLIGT lät mig fota henne..   Inte ofta det händer men jag tog chansen..   

 
 

 

Av Felicia - 1 april 2013 13:58

I mitten av varje månad blir vårt internet segt, och då kan jag inte lägga upp några bilder utan att det tar en halvtimme per bild.. Därför har jag inte lagt ut på några veckor!

Här är iaf. min bror Ludde som fick duscha hos mormor. Han vägrar ju att bli fotad, därför blev det bara en bild, men jag tycker den blev fin

 

Presentation


Hejsan!
Jag heter Felicia och är 14 år, och bor i Skåne.
Jag har en Nikon D3100 och älskar att fota.
Här kommer jag att lägga ut alla mina bilder jag tagit, och blir alltid glad över nya följare eller kommentarer!

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards