Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia - 15 mars 2013 22:49

Varje gång de har blommor över som fotfarande är fina men inte "säljbara" får mamma hem blommor från jobb, och denna gången tulpaner! En av buketterna fick jag, och jag hade tråkigt så jag fotade lite nu när solen var framme:)

           

Inte de bästa bilder men ja.. :)

Av Felicia - 11 mars 2013 11:14

Vatten!

 

   

Av Felicia - 7 mars 2013 21:22

Vissa sitter vid datorn när de inte har annat att göra, vissa ser på film, vissa går ut.. Jag gör det här... 

     

Av Felicia - 6 mars 2013 17:35

Är jag jättedålig på. Men det är ju något man blir bättre på ju mer man övar, så jag övar! Här är två bilder på Tyson som jag försökt fixa, men som sagt jag kan ingenting om det.
Däremot gillar jag ljusa bilder, så jag blev nöjd med dessa två. Förhoppningsvis skrattar ingen åt mig 

    

Av Felicia - 6 mars 2013 12:10










Tyson, som just nu skadat sin tass..  

    

   

Av Felicia - 5 mars 2013 20:29

Denna bilden hittade jag på min andra dator, alltså inte skoldatorn. Denna tog jag hemma hos min kusin Jenni för ungefär ett år sedan..

 

Zac

Av Felicia - 5 mars 2013 18:45

Zac är min kusins supersnälla Westie! Jag älskar denna bilden, han är så söt    

Av Felicia - 5 mars 2013 14:39

Här är lite bilder från när jag och Hannah var ute en runda och fotade i Januari.

     

Fotar vid vattnet

 

Katten Sushi

   

På vintern är det mörkt på morgonen där Hannah går till bussen, så de hade satt upp en ljusslinga på staketet påvägen dit.

 

Sushi har så fina ögon  

  


Presentation


Hejsan!
Jag heter Felicia och är 14 år, och bor i Skåne.
Jag har en Nikon D3100 och älskar att fota.
Här kommer jag att lägga ut alla mina bilder jag tagit, och blir alltid glad över nya följare eller kommentarer!

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards